Určitě už každý tento pojem někde slyšel nebo viděl, ale hned si nedokáže vybavit, co vůbec obnáší a k čemu je určený. Pojďme si to tedy objasnit.
V první řadě je nutno říct, že pr články patří kromě jiného k důležité součásti balíčku SEO optimalizací. SEO slouží k tomu, aby byla zvýšena návštěvnost vašich stránek a byly také viditelné ve vyhledávačích. Jdeme se však zaměřit přímo na již zmíněný pojem.
PR znamená zkratku pro Public relation. A když si vše přeložíte, tak doslovný překlad znamená „vztah s veřejností.“ A tím se dostávám k tomu, že jde o jakýsi druh reklamy, propagace, díky které získáte tuto veřejnost na svoji stranu respektive na vaše www stránky, k vašim produktům a službám.
Kromě toho, že jsou pr články nástrojem SEO, jsou také efektivním nástrojem marketingu. Kromě toho, že propagují určitý produkt, názor či službu, tak jsou také zdrojem klíčových slov a zpětných odkazů.
Jsou výhodné, zajímavé, efektivní a splňují účel reklamy a propagace. Dokonce jsou v mnoha ohledech efektivnější, než bannery a podobně.
Obsahuje efektivní body, díky kterým doslova nalákáte čtenáře na daný produkt nebo službu:
- Představení produktu nebo služby
- Zdůraznění přínosu produktu nebo služby, co pomáhá řešit
- Zdůraznění toho co tímto produktem nebo službou získáte, co se změní
- A další informace jako třeba co s tímto vším dál
Uvedené body stačí už jen rozvést a máte připravený efektivní článek, který nutí nejen k zamyšlení, ale také ke kliknutí na zpětný odkaz, protože se chce uživatel dozvědět ještě víc nebo si službu či produkt rovnou pořídit.
Tady je důležitý také linkbuilding, který je součástí těchto článků. Aby na zpětný odkaz uživatel kliknul, tak jsou také důležitá správně zvolená klíčová slova, která se v článcích nacházejí.
Díky tomuto nástroji zasáhnete správnou cílovou skupinu a již brzy se setkáte s požadovaným úspěchem.